vineri, 17 august 2007

pic, pic, pic pii sii caa


pisica, mie-mi place de ea ca se intinde ca guma de mestecat:)

e un animal lenes-fluid. am vazut de curand niste pisici atat de relaxate si flescaite, ca mi-a venit sa iau un pahar si sa incerc sa le torn in el, si cre ca n-as fi scapat nici o picatura pe jos. pisica stie lene. lenea buna e lenea de pisica. e o senzatie de liniste si omogenitate care ti se baga in oase si in muschi si in creier si te face sa te topesti si sa te faci baltoaca. ajungi la aceeasi substanta. fara frici, fara contradictii, fara mirari, furii, proteste. e o stare fluida care anuleaza orice tensiune si in care daca intri constient incepi sa vezi clar tot felul de lucruri de care altfel te-ai speria. stai ca un lichid varsat prin care plutesc haotic imagini de lucruri colorate si transparente, foarte clare si conturate perfect. daca vrei poti sa pui mana pe ele, sa le prinzi, sa le dai drumul fara sa-ti para rau. poti sa le iei si sa le demontezi pe alea de care de obicei ti-e frica, pana dai de miezul si motorul fricii si poti sa te uiti la el fara sa simti nimic, nici o panica si nici o neliniste. ca un mers pe sarma.

vreau sa stiu ce vede pisica atunci cand doarme. de-aia am si zis sa facem un festival de desenat ce se aude in pisica daca stai cu urechea pe burta ei cand doarme, dar uite ca am tot amanat.

3 comentarii:

wednesday spunea...

dom'le...dumneata singura te-ai descurcat sa creezi aceasta desavarsita de pisica? adica ti-ai facut-o cu mana ta?

Livia spunea...

pisica? da sigur ca da! da m-am chinuiiiit, vai de mine! mi-a iesit din vreo 4 incercari, dupa ce o mai desenasem si pe hartie. Si dupa cateva zile am descoperit la tara un carnetel cu care ma jucam eu cand eram mica si ma pregateam pentru cand urma sa merg la scoala (bastonase, liniute). Si in carnetel, o pisica exact ca asta. Tot eu o facusem, iti dai seama... dar de-a lungul vremii am uitat-o, am sufocat-o, s-a acoperit, si uite ca abia acum a tasnit, luminoasa ca o cometa, la suprafata. Bine ca s-a-ntamplat asa si Duamne'ajuta!

cris spunea...

io stau si o ascult pe Sati in somn si ea toarce visu de la stanga la dreapta da nu zice nimic. apoi deschide un ochi maaaaaaaare-galben verzui, baraie un pic, deschide al doilea ochi, aceeasi culoare, cu aproximatie si.....ma musca. Pisica mea viseaza vise.