joi, 24 aprilie 2008

Tantarul daca bea sange inseamna ca e carnivor sau doar alcoolic?



Am atins culmi nebanuite si periculoase ale lenei. Din nou. Am vreo 20 de mii de chestii de facut pe care le tot aman. De exemplu sa ma duc iar sa tip si sa bat din picior la firma de net, ca iar au gresit factura si nu merge nimic. De dus aparatu la reparat pe la mama naibii, in baba novac (!?) unde vad pe harta ca ar fi si un fel de parc sau lac. De dus la munca 1 si munca 2 pe care am facut-o prost si de-aia nici nu am chef de ea. De mers sa cumpar chestii din magazin (bleah). De facut ceva sa ma bucur si io. De facut sandvisuri inainte sa plec la munca. De IMBRACAT!!! de platit nu mai stiu ce. de inca ceva.

De cate ori am de facut chestii care nu-mi plac ba ma doare capu, ba parca mi-e frig, ma ia cu ameteala, sufar de ceva nedefinit asa, ca o mini febra, as si raci la nevoie, numa sa scap de toata treaba.

Si m-a mai si muscat CEVA de deget. :| O creatura necunoscuta si marsava. Ce-ar fi daca tantarii ar avea pene? Ce-ar putea avea tantarii ca sa semene cu o gaina? Si daca s-ar intalni in conditiile astea, ce-ar zice tantarul si ce-ar zice gaina? Si de cate ori? Si care dintre ei ar insista? De aliat nu cred ca s-ar alia. Tantarii daca ar ramane singuri pe planeta ar putea sa devina canibali? I-ar ajuta la ceva?

sunt mai multe insecte care pot sa te muste de deget si sa arate ca si cum ar fi fost un tantar. de exemplu paianjenul, albina, buturuga, tusea magareasca si hidromelul.

Asa ca in afara de mersul la munca nu o sa fac nimic, ca deja nu mai am timp oricum si o sa le ingramadesc pe toate maine :). Deja parca e mai vesel.

Niciun comentariu: