miercuri, 14 mai 2008

poze cu oameni

de ce am io mereu reactii intarziateee?? aseara pe la unu, aproape de Orizont, pe o insula de-aia pentru pietoni, in mijlocul strazii, veghea la lumina stelelor si-n umbra tufisurilor ornamentale un cort electoral. era un cort de la PDL-PD-CaPaMsI (aia cu portocaliu), dar asta nu conteaza foarte tare. bine ca era. In el - lumina. in conul de lumina - un scaun. si pe scaun... un Ommm. Mare, gras, portocaliu din cap pana-n picioare, dormea cu capul in piepto-burta, bosumflat ca o bezea uriasa. Pe cine pandea el acolo la ora aia e greu de spus.

Si NU i-am zis taximetristului sa opreasca, NU m-am dat jos, si NUUU i-am facut poza. of, si ce rau imi pare acum...

nici macar un pahar cu lapte nu i-am dat lu bietu nene, o poveste cu ursuletul martinel, nimic, nimic... of, of, of.

Niciun comentariu: