marți, 24 iunie 2008

Fundatia Calea Victoriei

http://www.fundatiacaleavictoriei.ro/?page_id=72

asta e atelierul meu preferat. ar mai fi fost si ala cu lumea taranilor, dar nu-l prind ca e marti, si mai e si ala de arheologie, pe care il prind, e misto, da... parca tot asta e... eeeeee... ce sa mai zic :)

introducere in improvizatie: la atelierul asta vine tipa actrita, sau un tip actor, si pune oamenii inscrisi la curs sa se joace. sa danseze cu ochii inchisi, sa se ia in brate, sa sara, sa faca povesti, sa mimeze, sa se rostogoleasca, sa se invarteasca si o gramada de alte chestii.

imi place ca sunt doua serii, una de incepatori, una de avansati. pe incepatori i-am primit eu la primul curs. i-am vazut, cum ar veni, de la inceput. avansatii erau si ei candva oameni normali, ca incepatorii la inceput. acum si-au revenit:) e ciudat sa te gandesti ca dupa ce ies din camera aia se intorc la pielea de oameni seriosi: nu sar cand au ei chef, nu se stramba, nu rad in hohote, nu danseaza, nu bat din palme pe strada. e ciudat ca se mai intorc la toate fricile de care scapa in alea doua ore.

poate totusi nu se intorc. asa imi place sa cred. ca odata ce au inteles ca nu e rusine sa te joci nu se mai intorc la bariere si restrictii.

si nu-mi vine sa cred ca pot sa stau sa ma joc si cu incepatorii si cu avansatii, 4 ore una dupa alta, si asta sa se numeasca munca :)

si celelalte cursuri, frumoase si ele: www.victoriei.ro

Niciun comentariu: