vineri, 20 iunie 2008

Intr-o zi, Dracul era in toane bune.

fragmentele sunt niste insiruiri frumoase de cuvinte, pe care le-am gasit prin cartile de povesti pentru copii. pentru educare. si pentru alte chestii. comentariile sunt inutile, da le-am mai pus, pe ici pe colo. :)

"Intr-o zi, Dracul era in toane bune." - este primul citat si cel mai frumos, de-aia l-am si pus ca titlu. Este si primul rand din prima poveste (Craiasa Zapezilor) dintr-o carte de povesti de Hans Christian Andersen. Na, acu ce sa-i mai faci?!

"A fost odata un imparat cu numele Rosu-imparat, desi el numai rosu nu era."

"Era pe lume un bucher, sau altfel spus un om care nu stia decat sa invete si sa invete, sa scrie si sa scrie si altceva nimic, ca o masina fara creier" - deci... da :)

"Jivina saraca la minte, pentru ce savarsesti asa ceva?"

"Si ariciul sapa la radacina palmierului o vizuina, pentru el si sotia lui, si alaturi isi ridica o geamie, si sta acolo"

"A plecat bodoganind si se intalni cu Sfantu Petre. Asta-l stia!"

"Oameni buni, am venit sa inviez tinerii!" "Eu sunt trimisu lu Dumnezeu sa fac bine gratuit."

"Dracii s-a dus dracului. Orbu era tot in cos."

"Vanatoru trage cu pusca si-l rapune, da Zmeul cade peste barca si-o face praf"

"Acuma nu mai vrea sa iasa Ion din sicriu de frica. A venit aia cu bonfaierul de i-a deschis sicriul fortat."

"Fata era in cetate, plansa, ii cauta zmeului in cap"

3 comentarii:

bughitza spunea...

Nu, pe bune. Fragmnete din povesti, ma ? Aia cu dracul in toane bune e faina, mai merge, dar aia cu sicriu si bomfaieru... cam sinistra, taticule. FAina selectia! Si aia cu bucherul... e buna, parca am spus-o eu dupa 3 beri, in popota, in timp ce cautam o carte de joc pe sub masa. Da n-am zis-o eu, a fost altu!

Livia spunea...

si dac-ai zis-o, n-ai zis-o cu rautate, stiu ma berila! asa s-a-ntamplat :D

violeta spunea...

da...sigurul început din vreo carte pe care nu o să îl uit niciodată este: "Astăzi a murit mama. Sau poate ieri. Nu mai ştiu."....da...