joi, 12 iunie 2008

texte de strada

in ultimele doua saptamani am gasit aruncate in strada doua carti. una e ceva dintr-o colectie pentru copii. a doua, pe care am gasit-o azi, e rupta toata, fara coperti si fara o parte din pagini, miroase tare a mucegai si e scrisa de charles diehl. cotorul cartii este roz.

luna trecuta am vazut o cersetoare batrana care... e putin spus citea, mai degraba interactiona, dialoga cu o carte.

si ieri... am gasit scris cu polen de tei, pe asfalt:
:)

da ma, alea din colt sunt degetele mele de la picioare. eram si eu acolo. da serios ca scrisul nu-i al meu. cu picioarele scriu numai pe caiete si hartii oficiale :)


Un comentariu:

violeta spunea...

si eu l-am cunoscut ieri pe Ionut. un copilas de 11 ani f curatel care cersea in metrou. am ajuns la discutii f prietenesti, ne-am zambit, ne-am pupat, mi-a zis de ce cersestre el si de cand si cat castiga. o poveste trista oricum. nu stiu cum as putea sa il ajut.