duminică, 31 august 2008

Buz-buz?




dupa ORE de panda prin statii, pe frig, vant si in final soare orbitor, am reusit sa prindem toate cele trei autobuze din "Transport iesit din comun". si bine-am facut, sau bine ne-a facut. la anu am hotarat sa fugim cu un circ sau cu o trupa de teatru ambulant, eu si cristinica. o sa fugim fix dupa ce termina si ea cu masteru, c-am zis ca nu e bine sa fuga asa, cu studiile neterminate. o sa incercam sa fugim cu ei - http://www.ilotopie.com/

primele poze sunt din bizar buz, prima imagine e cu "la popa la poarta i-o pisica moarta/care sta de vorba cu un soarece mort si el". urmeaza omul care vorbea despre mere, oua si gaini originare, omul care canta catarat pe barele de sustinere, doamnele in membrana miscatoare, domnu cu scamatorii si prietenu nostru, scheletul.

Niciun comentariu: