joi, 16 octombrie 2008

Baba Promoroaca

"da, da, da. asa-i cand bate sarma. vezi, luceste acolo, daaa, stelele se plimba"

"cu paaaruul nins in vant, ce frig e-afaraaa... aduce bruma si frigul. eu sunt Baba Promoroaca. eu pot sa aduc si ninsoarea, si gerul, daaa"

"am scos ciocolata din sticla, gata. sarut mana. mi-ai sarutat mana? multumesc."

"avocatii astia stiu cum ii zice. Implex. Implex. Implex, da. Pai, ce-i acolo jos la fusta? Implex. Vezi. Asaaa... sunt numai bretelele"

"Numai pamantenii fac struguri din astia."

"Tu esti matusa mea, si cand eram mic uite-asa ma leganai pe genunchi."

"Nu vin. Am io drumul meu, care ma duce drept la mine, prin spate."

"Eu pot sa fac si capsuni. Si din alea care nu cresc in nici o padure!"

Niste pusti de liceu radeau si-si faceau semne.

"Radeti? Heheeee, raaadeti. Ce-ati intinerit!" Si asta le-a spus-o zambind, cu vocea aia blanda si calda, de ceai in cana de metal. o voce de spus povesti si de chemat gainile la culcare din poiana. vocea vrajitoarei din Hansel si Gretl, daca aia ar fi fost o vrajitoare buna. Daca si-ar fi dat jos paltonul larg mov-visiniu, sunt sigura ca in loc de corp ar fi avut un brad de craciun, cu turta dulce, figurine de zahar si ciucuri de sticla atarnati pe el.

maine ninge. sigur.

Niciun comentariu: