duminică, 5 octombrie 2008

bucuresti. si mai e si toamna.

am un cd extraordinar, pe care l-am cumparat din cea mai pura intamplare. se cheama string a song, e cu berti barbera, nicu patoi si the songam string quartet.

are coperta exterioara maro, coperta interioara maro, o mini-carte explicativa - maro si o bucata de plastic pe care e fixat cd-ul propriu-zis. care e acoperit cu cover-uri dupa beatles, cohen, un nene nascut in 1905 - harold arlen, depeche mode, harry belafonte, led zeppelin, kansas, pink floyd si... na. altii. deci haos. in care oamenii scrisi pe coperta au facut ordine. au netezit, au imblanzit, au ademenit cantec langa cantec si au reusit o armonie.

asta e una dintre chestiile pe care stiu sigur ca le-as face cu drag toata viata: m-as face descoperitor de cd-uri frumoase. e incredibil cum poate sa-ti schimbe ziua un cantec frumos. un cd frumos e si mai si.

cd-ul asta se potriveste foarte bine cu bucurestiul.

am vazut si am citit zeci de reclame si texte care vorbesc despre ritmul orasului, ritmul zilei, ritmul vietii, Ritmul, The beat, Pulsul. nici una si nici unul despre armonie si melodie. ca si cum n-am putea simti decat periodicitatea, rutina, reluarea impulsului. si nu-i asta singura ordine, sigur-sigur. bucurestiul are. mult.

Niciun comentariu: