duminică, 12 octombrie 2008

cat story

Roscatica te-a crezut cand ne-ai povestit ca mos craciun trece des pe-aici si isi dorea foarte mult sa-l intalneasca.
noi nu eram asa convinsi, dar am zis s-o ajutam pe micuta. Pana la urma, poate povestea ta era adevarata.
ne-am impartit responsabilitatile si ne-am pus la panda.

am patrulat strada de la un capat la altul.
chiar am scotocit peste tot.
iiiiiii, in sfarsit o urma.
cu grijaaa, sa nu-l speriem!
heei, nu-i nimic aici, ne-ai pacalit. eu nu mai caut.
Roscatica se incapataneaza sa te creada.
Si tot mai asteapta sa-l vada trecand.

2 comentarii:

cristinica spunea...

cele mai frumoase pisici pe care le-am vazut!!! pisica pisica pisica! miaaaauuu :)

Livia Gyongyosi spunea...

nu-mi imaginam c-o sa spui tu miau vreodata! e drept ca si io am zis de curand chestia aia draguta despre caini de te-ai bucurat tu ca n-am zis iar pisica :)te latru, bineinteles.