joi, 23 octombrie 2008

Nu mananc niciodata iaurt.

nici n-o sa mananc. in nici un caz de la Activia. singura data cand mi-a fost pofta, dar rau de tot, de iaurt a fost marti seara cand am vazut un print cu o reclama la activia. era facuta pe vechiul model produsul nostru vs. alt produs, ca la detergenti.

pe jumatate de foaie era poza unui borcanel de activia, verde inchis cu galben, cu sagetele, scapariciuri, artificii si stelute. zicea de tranzit, de efect, de nu stiu cate zile etc.

in jumatatea cealalta era un borcan alb pe care scria cu albastru deschis (spalacit) "iaurt obisnuit". nici nu mi-as dori altceva de la un iaurt. daca as manca iaurt. numai atat sa stie: sa fie un iaurt obisnuit. pur si simplu. sa nu stie engleza, franceza, quark, corel, jawa. sa nu fie mai destept ca mine si sa nu-mi dicteze el cum trebuie sa mearga lucrurile prin organismul meu. sa-si faca treaba de iaurt si atat. nici mai mult nici mai putin. sa nu fie un iaurt-crema, un iaurt-frisca, un iaurt-pansament, iaurt-compot, iaurt-foie-gras. iaurt obisnuit sa fie si punct. si-atunci poate m-as obisnui si eu cu el.

Niciun comentariu: