sâmbătă, 8 noiembrie 2008

chiar datorita, fix datorita, sigur datorita!

unei raceli nenorocite si a unei super-doamne care mi-a povestit de chestia asta la munca nr. 2, am descoperit iiooooooo ca s-ar putea sa pot sa fac suc normal de portocale/lamaie care sa si reziste o zi doua. adica nu o simpla limonada.

mai intai, cum am zis, am incercat-o ca remediu pentru raceala. cu oaresce groaza si retineri. era juma de lamaie stoarsa, cu o lingurita/lingura de miere si cu apa fierbinte. in povestea asta, apa fierbinte ma nemultumea, ca-n rest mai vazusem si fusese bine. dar cand am baut... dom ne...

acum, am hotarat sa realizez urmatorul proiect: o sa storc mai multe portocale si lamai si o sa le torn peste o oala de apa fierbinte pe care tocmai atunci o s-o opresc din fiert. dup aia o sa pun niste miere. lamaile o sa fie mai multe decat portocalele, ca sa aiba cat de cat gust de ceva. intotdeauna lamaile trebuie sa fie superioare numeric portocalelor. altfel n-ar fi cinstit. asa. asa, da, pai si dup aia zic sa le amestec, sa se topeasca mierea, le las la racit, le torn intr-o sticla si vad ce-a iesit. si cat timp rezista.

am zis ca e bine sa zic aici de chestia asta ca poate mie mi-o fi lene pentru o perioada mai lunga, orice e posibil, nu poti sa stii, si-atunci poate o incerca altcineva zilele astea metoda asta sublima de productie si mi-o zice si mie, sa stiu daca ma mai apuc.

a! raceala nu mi-a trecut, desi pe moment ceaiul ala calma gatul destul de bine. probabil ca trebuia s-o mai ajut si cu niste paracetamol pe care am tot uitat sa-l iau. aia e.

Niciun comentariu: