vineri, 7 noiembrie 2008

multumiiim din iiiniimaaa

oamenilor minunati de la echipa de spam-uri pentru mesajul, foarte incurajator pentru mine, pe care mi-l trimit zilnic: "You ARE NOT crazy". sau si mai bine: "Congratulations, you're not crazy".

n-au sa stie niciodata cat le multumesc. cat de mult fac pentru mine. cum sar la meil in fiecare dimineata, cu inima stransa, ca la un fel de "oglinda, oglinjoara", intrebandu-ma "dar azi? oare... mai sunt...?" si senzatia de implinire si eliberare pe care o simt cand vad ca da, inca, inca mai sunt, da, da, si azi sunt un om normal!

cata vreme oamenii de la spam imi sunt alaturi si nu ma anunta ca ar fi observat ceva ciudat, o deviere, o tresarire necontrolata, un spasm al muschilor fetei... ei bine pot sta linistita. creierul meu e neatins de gramada de rele si belele de care ma banuiam. ce fericire, doamne! si ce oameni... ce oameni minunati baietii de la spam!

3 comentarii:

vio spunea...

Da. La Iancului e revolutie. Stau firele agatate in pom, atarna relaxate in capetele trecatorilor grabiti, trebuie sa sari printre ele. Cum spuneam, haoshaoshoas. Liviuta, draga mea, spune-mi ca nu e asta semnul pe care voiai sa mi-l lasi...

Livia Gyongyosi spunea...

nu e ma asta, de cate ori sa-ti zic? uite, ca sa stai linistita, iti zic de-acu: orice-ar fi, o sa fie ceva de mancare, sau inrudit (ce altceva te asteptai de la mine?!). inca n-a fost, ca mi-a tot fost lene plus am uitat zilnic. da te-anunt!

vio spunea...

uf. iiiiii....