vineri, 12 decembrie 2008

don't worry, be happy

de cand visez eu tampenii (o-hoo) si ma trezesc dimineata varza de cap, nu mi s-a intamplat ceva atat de misto ca azi dimineata. am visat ca dadusera unii drumu la albine pe strada, sa participe la o inmormantare (?) si ca incercam sa ajung repede nu stiu unde fara sa ma intepe roiul prea tare. na c-am uitat. a! da.

facusera astia la mine in oras un fel de pasaj subteran foarte ciudat, in fosta retea de canalizare. si culoarele erau toate inguste si strambe si erau doua iesiri pentru care, ca sa le folosesti, trebuia sa te ridici in maini cam un metru. evident am zis "hai sa mai merg, poate or fi pus oamenii astia si o iesire cu scari" ei si coridoru s-a facut tub ingust si m-am trezit ca nimeriseram vreo 3-4 oameni la iesirea aia ca un tub prin care nu reuseam sa trecem nici unul. da nici inapoi nu mai puteam sa mergem, tot prin tub, pentru ca era spatiul prea ingust. ne blocasem, cum ar veni. tub jam. si atunci, elegant, ca doar eram in visul meu, am iesit din el ca o fantoma, pur si simplu. ca doar nu era sa stau acolo sa ma sufoc, nu? asta-mi place cand e visul meu, ca pot sa plec din el cand se nasolesc lucrurile. in timp ce plecam eu de acolo ma gandeam: "mda. primaria nu a gasit o solutie buna cu iesirea asta pentur oamenii fara muschi la maini. e buna asa ca design, frumos, interesant, dar... nefunctionala. clar. cand o sa navaleasca oamenii sa vezi ce blocaje o sa fie."

de-acolo am visat direct ceva cu mecanica auto si reparat masini si circuite si cablaraie. si apoi m-am trezit, cu fata spre marginea patului care are niste dungi late, orizontale, albe si verzi. numai ca in primele secunde nu am vazut dungile, am vazut, unde erau dungile verzi, geamuri verzi prin care se vedeau cabluri electrice. ca un panou protejat de sticla. aproape ca am pus mana pe geamurile alea, asa reale erau. si totusi eram treaza :)

Niciun comentariu: