miercuri, 14 ianuarie 2009

astept ordonantele dumneavoastra

- Alo? Buna ziua!
- Iiiii. Buna ziua, da... (sforrrr)
- Va gasim azi daca venim?
- Poftim?! Ce? (sfor-sfor scurt, alertat) Unde sa ma gasiti?
- Pai daca va gasim acolo!
- Acolo unde?
- La dumneavoastra.
- Unde la mine? De unde sunteti?
- De la curieri.
- Ce curieri?
- De la firma de curierat, trebuie sa va aducem ceva.
- Ce? De la ce firma? Pe cine cautati?
- Pe dumneavoastra.
- CINE sunt EU?!?!?!?!??!?!
- Pai nu sunteti firma Asimov?!

Chiar asa, bataie de joc, nu mai e nimeni firma Asimov in tara asta! Pentru ca m-am culcat la doua si telefonul l-am primit (ah, politetea romaneasca!) la 8 si ceva, nu am fost prea sigura daca am visat sau nu toata povestea. Indoielile mi-au fost spulberate insa acum cateva minute cand am primit un nou telefon:

- Buna ziua, firma Asimov?
- Buna ziua, este o greseala, aici nu este firma Asimov.
- Aaaaa, mda, ma scuzati.
- M-ati sunat si mai devreme, va rog, incercati sa scoateti numarul acesta din baza de date.
- Da da da. Lasati ca stim noi, vedem. Buna ziua!

Oare mai exista beciurile Securitatii?

2 comentarii:

Magus spunea...

Da' cam cate toxine elimina porcul la taiere?

Livia Gyongyosi spunea...

enorm, enorm:)