joi, 5 martie 2009

maaaamaaaaa, frate-meu a zis caaaa

http://www.youtube.com/watch?v=LHST7hU5ZSU

acest link duce pe youtube. din pacate nu m-am priceput sa-l fac sa mearga.

imi plac titlul filmuletului si comentariul celui care l-a postat. sor-mea n-a avut astfel de mijloace moderne de exprimare cand ma puneam eu sa... hmmmm... repet.:D. vecinul de sub noi dadea intruna cu bormasina, iar cel de deasupra surzise de pe vremea cand eram mici si ascultam "Baiazid Fulgerul" la pick-up, cu sonorul la maxim.

imi place filmuletul pentru ca estimez ca, dupa ce s-a oprit camera sau dupa ce s-a vazut surioara pe net, imi imaginez ca a urmat o bataie cu perne si o fugareala ca-n Tom si Jerry cum numai intre frati poti sa vezi.

P.S. ce a facut in schimb sor-mea (pe langa o gramada de chestii bune si misto):
- aproape m-a facut sa mananc naftalina din aia rotunda, mi-a spus ca sunt bomboane. era in vremurile de glorie ale gumei de mestecat Tipi Tip.
- m-a mintit ca niste oameni au gasit o grenada in spatele blocului, sub unul dintre salcami. Drept care m-am dus urgent la mama, plansa, bocita, smulgandu-mi parul din cap: "maaamaaaaa.... o sa muriiiiiiiim"
- a zis ca se antreneaza noaptea in gradina la buni si evident in noaptea urmatoare m-am sculat din pati si m-am dus si eu sa ma antrenez, sa nu raman de fraiera.
- m-a tuns. perfect in fata si pe laterale. numai la spate a gresit un pic. drept care a trebuit sa-mi rada cu lama o bucata de ceafa. timp de doua luni, copiii de la bloc m-au strigat gillette.
- m-a obligat sa raman acasa cand am vaccinat Pisica pentru prima data si i-am facut carnet de sanatate (echivalent cu inregistrarea copilului la evidenta populatiei. moment solemn). CA SA LUCREZ LA MATEMATICA!!!
- cand invatam pentru admitere la facultate, a adus un pui de caine de doua luni acasa. sa-l crestem si sa-l ducem la tara. potaia se trezea invariabil la 5 dimineata. in baie. care baie era fix langa camera in care dormeam. facea pipi peste tot si plangea des. cainele. ca sor-mea se carase de a doua zi la bocsa, in concediu de odihna.

acestea fiind zise, imi pare rau ca nu exista si Ziua Mondiala a Fratilor si Surorilor. :)

3 comentarii:

Alina spunea...

:)))
Stiu!! Stiu prin ce-ai trecut! Frate-miu ma manipula si imi lua tricicleta si se plimba el de 3 ori mai mult, ca cica el era vatmanul tramvaiului (tricicleta), iar eu eram calatorul. Deci el normal ca se plimba tot traseul, eu doar cat de la Tricodava la Raul Doamnei.
-si mi-a lipit si ciunga-n par cand dormeam.
-si-mi astupa si narile, tot cand dormeam.
In rest, ne bateam :D

Livia Gyongyosi spunea...

bai. mi-au adus aia mici de la desen flori. o fetita primise si ea o lalea si am pus-o impreuna langa ale mele. Am felicitat-o si mi-a spus cu mandrie ca nu e prima data cand primeste flori. Are 7 ani:)

mai e unu tot de 7 si povesteste: "cand eram eu mic...".

si inca una care face pipi cu usa deschisa la baie:)

sa nu uit de alea mari (9-10 ani), prietene intre ele, care data trecuta se tineau de mana, se hlizeau si ziceau ca ele nu mai pleaca acasa. spre disperarea parintilor care nu incapeau unde se stabilisera ele si incercau, din usa, sa le ademeneasca afara.

Livia Gyongyosi spunea...

a, si-aia mica si-a uitat bineinteles laleaua. si inca una, ceva mai mare, si-a uitat polarul data trecuta. unu portocaliu.

azi venise cu altul, mov, care semana suspect de bine cu celalalt. i l-am aratat, am intrebat-o daca-i al ei si a zis ca "noooooooooo".

i l-am aratat si maica-sii, cand a venit s-o ia. evident, era al ei. :)