marți, 21 aprilie 2009

ura. se investeste in turism.

http://www.cotidianul.ro/romania_the_land_of_choice_imnul_turistic_facut_de_moga-81356.html

altceva, nimic. uite de-aia o sa avem toti, incet, incet, cate o realitate frumoasa, functionala, dar perfect paralela cu realitatea astora, baloasa, paroasa si aberanta.

a, si comentariile facute la articol sunt pe masura. cu ala revoltat ca nu stie nimeni argoul din america, sa-l folosim si noi, sa ne pupe americanii pe frunte si sa zica bravo.

"Ministerul a organizat o licitaţie pentru brandul turistic al României, dar, din cauza timpului considerat prea scurt, nu a venit nici o ofertă." nu pe bune?!?!?auzi ce chestie... mare mirare!

„Această formulă de acum, cu «land of choice», a fost doar o idee a noastră, a celor din minister pentru promovarea de 1 mai. Nu a costat nimic“. daca nu a costat nimic e bine. macar atat. ca pensiunile cu care se bucura ca s-a impodobit bucovina au costat din greu si arata ca porcu.

ce a ramas nedistrus si nemancat de saracie si paragina se duce dracului in pas vioi cu ajutorul banilor pompati in pitici de gradina, gresie pe pereti, limuzine in mijlocul satului "traditional autentic" si santuri de ATV-uri plasate strategic pe toate cararile misto.

ceapa ma-sii.

2 comentarii:

Rhetta Marx spunea...

Ca bine zici. Faza cu argou' e geniala. Si nu a venit nici o oferta nu pentru ca timpul era prea scurt, ci pentru ca toate firmele de publicitate si-au dat seama ca n-are rost. E ca si cum ai incerca sa promovezi o baltoaca: interesant, poate, dar zadarnic, pentru ca orice ai zice despre ea, toata lumea ar ocoli-o.
In afara de vrabii, dar asta este alta poveste.

Livia Gyongyosi spunea...

si mormoloci.