vineri, 29 mai 2009

asa. am reusit.



tonomatul de cartele din imagine a avut o viata nefericita. a fost plantat, cu aprobarea primariei sectorului 2, drept in varful unei treceri de pietoni. in mod clar, casa lui nu era acasa, pentru ca statea in drumul tuturor si mai ales al meu. si eu cand ma grabesc nu vad stanga-dreapta, ci doar in fata si in linie dreapta, distanta cea mai scurta intre doua puncte (mate-fizica mi-a trebuit!).

si vazand eu ca tonomatul se simtea si el destul de penibil, dar nu stia ce sa faca, am hotarat sa-l ajut si am trimis un mail la primarie.

si peste doua saptamani mi-au raspuns. si peste alte trei... pam - paaaam. tonomatul s-a mutat, cu radacini cu tot, la un loc mai verde si mai frumos, unde e destul de vizibil, fara sa incurce insa pe nimeni.

2 comentarii:

Alina spunea...

Bravo, dom'le! Deci exista viata dupa primarie!

Livia Gyongyosi spunea...

chestia e ca mai am cateva nemultumiri, dar acu mi-e aiurea sa le mai zic, sa nu ma treaca la nebuni agitati.

de exemplu ar mai fi cladirea frumoasa de peste drum de cismigiu in care cresc frasini si boscheti si ce crezi ca mai e acolo? daaaa, sedium primariei sectorului 5 si consiliul local. sau asa ceva. un consiliu. si le pica tencuiala in cafea si le intra frasinul pe geam!!!! imi vine sa ma duc personal cu galeata sa le spal geamurile alea, ca se rataceste melcul pe ele. nu dai si tu un mail?