vineri, 15 mai 2009

ca sa mai visez un vis urat

a inceput furtuna. a inceput sa bolovaneasca ploaia pe un cos de aerisire al blocului, ceva cu tabla. a inceput si cainele de la parter sa latre. si-apoi a traznit si ne-a trecut la toti.

s-a facut liniste. asa ca aproape am adormit. am inceput sa visez o tampenie, dar era asa de trasa de par, ca mi-am zis in vis "bai, asta-i un vis de-ala tampit, eu ma scol!" si m-am sculat. o juma de ora m-am panicat ca o sa dorm putin si maine o sa fiu obsita si o sa dorm tot putin si sambata o sa ma scol devreme si o sa ma culc tarziu daca merg la noaptea muzeelor si duminica ma duc la o prietena. deci cat e ceasu? trei. bine. gata panica, somn!

au fosnit doua pungi, baba de deasupra a racait ceva pe sub pat, a mai tunat de doua ori si pana una-alta, mi s-a facut paru maciuca. mi-a trecut de somn, de tot si am deschis calc-ul. pe ecran era pustiu. poza cu plaja. nimeni. ce era, programe si chestii, se incarcau greu. cand credeam ca s-au terminat, mai aparea cate una, top!

gata, hai sa vad daca merge netu, precis le-a cazut astora reteaua de la furtuna. am stat si m-am holbat c-un nod in gat la alea doua calculatoare mici din colt si aproape m-am rugat sa apara pe ele globul ala pamantesc albastru. nici columb n-a fost mai fericit sa puna piciorul pe uscat.

si pe gmail, ce primisem? primu semn de viata adevarata in spatiu o sa fie asta:

"Gustos.ro Creveti cu piper si ardei grasi"

Niciun comentariu: