marți, 5 mai 2009

Vai ce cantec urat am gasit!

Queensryche: If I Were King
cat p-aci sa-mi strice dimineata. el era pe city fm, eu imi cautam sosete in dulap. el zicea ceva de un frate care disparuse subit si tragic, eu deja ma gandeam ca am mai auzit abordarea asta jeluitoare la festivalul mamaia sau cerbul de aur.

incredibil cat de urat a fost cantecul asta. lesinat, cu versuri trase de par, cu refrenu asta penibil cu "if i were king i would trade all i have to have you at my side". o tristete din asta de telenovela, afisata pe toate gardurile, cam cum am zice: "baaaa, eu sunt erou, sufar! ia uite ce nasol mi s-a intamplat. ce stiti voi ce durere ingrozitoare ma roade pe mine noapteaaaaa, aoleeeeu de mama noaaastraaaa!".

n-am mai ascultat queensryche, dar am auzit chestii bune despre ei. si de ascultat ascult, 70% rock. si-mi place! imi place soldier of fortune, imi place too old to rock'n'roll, too young to die, november rain, low man's lyrics, imi plac whitesnake o gramada, de m-am dus si la concert si am topait intr-o veselie. Imi plac cantecele triste, cu renegati, amarati, nostalgici etc. Dar asta de care zic suna pur si simplu rau. rau, rau, rau! imi plac si blues-urile alea in care se jeluiesc diversi ca i-a lasat nevasta si au fost nevoiti s-o impuste si sa ia trenul spre vestul salbatic. nu e rea vointa. da asa mi se ia cateodata de imaginea asta de neintelesi si incruntati a rockerilor... bleah!

pana la urma, desi ma trezisem vesela si aveam de gand sa-mi iau sosetele verzi cu dungi si mai verzi, m-am trezit cu unele negre-spalacite, care se mai si aduna sub calcai cand mergi. bleah, bleah, bleah!

p.s:
si ca sa fie treaba treaba, am mai gasit si-o omida in cutia in care-mi tin cerceii si zdranganelele! cum naiba a ajuns acolo, ca era cu capacul inchis si nici crescatorie de omizi n-am in camera asta?!

Un comentariu:

mastic spunea...

Nu era omida, aia era sudura, probabil s-a desfacut de tristete de-ti seamana asa a omizi de molii.