miercuri, 12 august 2009

magazin

- Pot sa-ti dau si eu niste fulgi?
- Nu!


- "Pana cand o viata amara si un trai" - cine zicea asta?
- Alecsandri. Ba nu, Labis!

- Nu mai am tocator de vinete. Nu stiu ce se-ntampla. Le-au cumparat pe toate. Altceva nimic. Toata lumea nu mai cumpara decat tocator de vinete. Io stiu ce i-o fi apucat?!

Un comentariu:

Alina spunea...

:)) subscriu, s-au cumparat toate tocatoarele de vinete si toate floricelele de porumb care nu se fac la microunde, ci in ceaun (nu tuci. Se aude pana la tine, vio, da? :) ). Am umblat dupa o punga de porumb cinstit de floricele prin 5 magazine. In toate aveau doar "popcorn pentru microunde" si priviri mirate ca nu am inteles asta pana acum. Asa ca ma duc sa infaptuiesc mintenas un credit pentru cuptor cu microunde, ca am ramas in urma.