duminică, 20 septembrie 2009

leapsa cu carti

de la doamna-baba-marx. rhetta.

1. Care … pe care … Shakespeare sau Biblia ?

Shakespeare. nici nu mai modific:)

2. Care e cel mai romantic moment în ficţiune ?

e dimineata, cand pisica se suie cu fundul pe gatul meu si, in loc sa ma muste de urechi, se multumeste sa-mi stranute in ele, cu maxima delicatete.

3. Care e cuvântul favorit ?
nagatz!

4. Care e scriitorul cel mai supraestimat ?

probabil un charles. charles-ii se iau intotdeauna prea in serios.

5. Care e cea mai bună mâncare din literatură ?

friptura de vita. in realitate iti trebuie fie mult noroc, fie ani de stat la coada cratitei ca sa mananci o vita buna.

6. Care e nuvela tradusă preferată ?
inima de caine, Bulgakov.

7. Care e cartea pentru copii favorită ?
Povesti - Kipling.

8. Care e cărţile de pe noptiera ta ?

cartile mele de vizita pe care, normal, le tin acas'.

dar sub pat am: de doua mii de ani - Mihail Sebastian, Monstrul Colombre - Dino Buzzati si Eseu despre luciditate - Jose Saramago, pe care n-am citit-o pentru ca, de cate ori o incep, incepe sa ploua afara. Si cum si-n carte ploua... nu stiu, mi se pare nerealist.

9. Care e cea mai sexy carte ?
1001 de nopti, indiferent de poveste. e ceva in atmosfera.

Cornulet? Violeta?

(violeta da carti cadou, daca vreti cadouri, intrebati la ea. ii place sa daruiasca. mai ales daca insisti)

2 comentarii:

killer spunea...

bai. exista cururi sexy,picioare sexy,femei sexy,etc..dar carti sexy?:))))) thareeeeeeee

salut:D

Livia Gyongyosi spunea...

acestea fiind zise, poftim de ia si tu aceeasi leapsa!