miercuri, 2 septembrie 2009

the animal instinct

imi place in filmele cu animale-erou cand oamenii li se adreseaza prin niste fraze extrem de complicate si se asteapta ca, bietele fiinte cu care, in viata reala, comunici prin "tzu" "pst" si "catz", sa inteleaga tot felul de sentimente si nuante greu de sesizat chiar si pentru rasa umana. "hai fetito, spune, e la 3 kilometri de casa, a facut o baie in rau si l-a inhatat crocodilul? cum, spui ca purta puloverul ala misto pe care i l-am imprumutat azi dimineata? si c-a sarit in apa imbracat??!! ei atunci hai sa stam linistiti aici, ca-ncepe filmul. esti draguta sa-mi aduci si mie berea fara alcool? sunt inca pe antibiotice." sau "tu stii ca as fi vrut s-o opresc pe matusa sa te duca la hingheri. dar, intelegi?... aveam una dintre starile alea ale mele. da, alea, ti-am povestit, intre durere de cap, angoasa si o dorinta puternica de a ma converti la budism. ai sa ma ierti candva, cand ecourile egoismului meu se vor fi stins in amintirea ta? da labuta, sa fim prieteni!"

pentru asta, tin sa felicit toate ratzele si gainile pe care le-am cunoscut pana acum pentru bunul simt si luciditatea cu care, indiferent de conversatia pe care vrei s-o porti cu ele, cand te simt aproape fie trag un gainatz verde-apos, fie incep sa se ciuguleasca nonsalant sub aripa. de luat exemplu.

4 comentarii:

vio spunea...

băi, mă disperi! duminică vom avea o discuţie. să fii pregătită!

Livia Gyongyosi spunea...

nu-ti plac ratzele? chiar asa? oare de ce? ce-ar zice jung despre chestia asta?

vio spunea...

jung nu mai zice nimic de un timp.

Livia Gyongyosi spunea...

poate pentru ca era doar o copie de-a lui. :)