luni, 14 septembrie 2009

Asta e pisica


odata cu ea, am descoperit si de ce, cand esti mare, nu-ti mai vine sa iei animale de casa, chiar daca sunt mistoace-mistoace-mistoace de tot, ca, sa zicem, pisicile.

pai pentru ca acum mi se scoala paru-n cap cand se urca cu picioarele pe perna, sare peste cana mea cu lapte, mi se urca-n farfurie sau imi miroase mancarea, imi baga coada-n nas si alte astea, care mi se pareau perfect in regula, in convietuirea cu o matza, pe vremea cand eram eu mica. si cand, dupa ce ma jucam cu matza nu, nu ma spalam pe maini de fiecare data.

doarme. in rest, toarce. ii place sa faca poze la fel de mult ca si mie, dupa cum se vede-n imaginea alaturata.

mamo, nu mai rade!

2 comentarii:

vio spunea...

mie îmi plac pisicile numai atunci când sunt frigide. aaaa....ştiai. scuze. mă duc să mă autoflagelez.

Livia Gyongyosi spunea...

:)