miercuri, 16 septembrie 2009

tot despre bun simt.

un fel de incununare a evenimentelor, campaniilor si reclamelor penibile. Afise si stickere cu "1989-2009 DEGEABA" pe toate gardurile. Mi se pune, by default, un nod in gat cand le vad, desi revolutia am facut-o in stare prescolara, sub brad, asteptand sa vina Mosu. si-mi placea de petre roman cat tuturor muncitoarelor de la apaca la un loc.

bine c-a-nceput sa toarca matza.

mi se pare o cruzime sa lipesti chestia asta sub nasul oamenilor care au pierdut pe cineva atunci, cum mi se pare o dovada clara de nesimtire sa spui ca oamenii aia au murit "degeaba, ca prostii, de fraieri, pentru nimic". chiar daca au fost victime din intamplare, chiar daca nici dupa 20 de ani (nici nu sunt de fapt atat de multi) nu traim in cea mai buna dintre lumile posibile, chiar daca schimbarile in bine sunt mici, putine si pe cale de disparitie. ne-om descurca noi cumva. nu vreau sa intru-n asta. pur si simplu mi se pare monstruos sa lipesti la universitate o foaie neagra pe care scrie cu alb "1989-2009 DEGEABA", mai ales cand o faci ca sa-ti promovezi tu firma, sa-ti vinzi ziarul si sa-ti creasca numarul de accesari pe site. Nu pot sa zic decat ca as face cu drag o serie de tricouri pe care sa scrie "7 ani - degeaba" pe care sa le trimit mamelor celor care au avut ideea asta sinistra.

Uite si care-i chestia cu campania (daca se-ntelege ceva din comunicat) - http://www.comunicatedepresa.ro/Vreau_Bilet_da_startul_campaniei__1989_%E2%80%93_2009_DEGEABA_~NTY2NzY=

2 comentarii:

Alina spunea...

Ce idiotenie! Bine ca numele campaniei indeamna la "ratiune si la o noua atitudine". Acum putem sa stam linistiti la locurile noastre.

Am vazut afisele astea prin oras, din autobuz, dar m-am gandit ca sunt legate de ceva politic (nu ca ar fi mare diferenta).

Livia Gyongyosi spunea...

un semnul intrebarii dupa degeaba ar fi schimbat ceva :) dar... nu-i.