vineri, 23 octombrie 2009

Classy

Unu avea mutra de Zorba, o haina maro, ca a lui Andy Garcia in Modigliani, cam mare la umeri, pantaloni bej si fes bej. Chiar fes, nu caciula sau altceva. Pe pantaloni avea var si vopsea.

Celalalt avea un fel de pantaloni de stofa, care de fapt cred ca erau de uniforma. bleumarin. Si bluza de trening lucioasa. Tot bleumarin, cu maneci albe iesind de sub mansete. Asta era nepieptanat si netuns si negricios. Probabil ii statea bine cu alb. Culori deschise.

Erau foarte sensibili la culori, in orice caz, primul cu nuantele lui de bej si maro, al doilea cu bleumarinul. Un fel de eleganta la hainele de scandal.

Vorbeau tare, fara nici o intentie de a iesi in evidenta. Pur si simplu conversau. Fara injuraturi, fara sa se lege de gagici. Erau in treaba lor, doar ca vorbeau tare. foarte tare. Si ziceau asa:

- Si-acolo la Meriot la cine-am fost?
- La Meerioot?!
- La Meriot ma, unde am luat salam. Ne-am luat salam cu paine si-am mancat pe scara.

6 comentarii:

ficusul beat trandav spunea...

audrey mai lipsea din peisaj :)))
doo idei filosofice :P

Livia Gyongyosi spunea...

da. ea. sa comande capsuni cu frisca.

mirajulica spunea...

si coniacul? ce dreaq facem, domle?

Livia Gyongyosi spunea...

am facut asta de 20 de ori pana acum si tot ne-a apucat noaptea! poate daca ne grabim?

magdalena spunea...

douajdeani.... oooof... practic doo decenii. ai grija sa nu sculam copiii

Livia Gyongyosi spunea...

ocupa-te tu, te rog, si da-le putin lapte.