sâmbătă, 10 octombrie 2009

E de ras, sau cum? cum fac? :)

- sa vedeti ce musama buna am. calitate. iee, aaaa, ieeeeee... (se uita pe o eticheta) Zdsgkhsur-A! nu mai gasiti asa ceva! uite, calitate! nu ca alea, v-am vazut ca mai intai v-ati oprit peste drum. va spun eu, alea nu e bune, se striiicaaaa, pai daaaa... Eu am adus prima, si dup'aia asta, proasta (gest acuzator cu degetul), m-a copiat! A adus si ea. da a ei e calitate proasta, nu ca a mea. Aia e si tiganca! V-a ajutat Dumnezeu de-ati venit la mine.
- Eeee, pai am vrut un model mai simplu, stiti...
- Daaa, lasati, sa va rugati la Dumnezeu, ca numai Dumnezeu si Maica Sfanta v-a ajutat si v-a dat minte sa nu cumparati de la aia. Ati avut noroc. Va zic. Musama ca asta nu mai gasiti aici. Decat la mine. Eu am adus prima! V-a ferit Dumnezeu, doaaaamne-ajuta-ne, si-a facut mila, draguta de tine. hai. ia la mama. restul. doamne'ajuta mama, sanatate. o zi buna va doresc!

3 comentarii:

thales din milet spunea...

draguta de tine, cum ai facut tu alegerea corecta!

Livia Gyongyosi spunea...

nu stiu cum de s-a intamplat. am simtit asa, o forta care ma tragea spre a doua taraba. cine stie ce-o fi fost?!

vio spunea...

deci m-am crăcănat de rââââââsssssss:))