miercuri, 14 octombrie 2009

strutzo-camila

ma trezesc catranita, matur, cu un gest brutal, pisica de pe fatza, bag piciorul in cana cu apa de langa pat, vars cana, mama ei de treaba, de ce eu? si, din una-n alta, pana sa apuc sa ma spal pe dinti si sa ma trezesc ca lumea, ma zgaiesc pe un site unde nu-mi da pace o cutie. o cutie, desenata, logic, care se plimba de colo colo in partea de sus a ecranului. ping-pong, ping-pong. capacul ii tot tresalta. eeeeeee?!?!?! ce sa fie oare in cutie?! (ha, ha, s-a-mpiedicat pisica de mana mea si-a cazut in bot! a ha ha ha!)

asa, deci eram in suspans: sa deschid cutia! CLLLLICK! si din cutia de pizza apare o masina gri. pe care scrie un fiat pizza de la doctor oetker. ba nu! zicea "Un Fiat 500 livrat de pizza de la Doctor Oetker". Adica, poate nu m-am trezit io. Da Fiat e o masina? Pe care o Pizza o baga in cutie si o aduce la mine? Si pe Pizza a facut-o si a invatat-o sa faca asa unu, Doctor Oetker, care de fapt nici nu e doctor, ci facator de budinci? Si-atunci eu ce naiba mai mananc??!?!?!?!

4 comentarii:

special delivery spunea...

:))))

Livia Gyongyosi spunea...

am rezolvat, am gasit banane in piata.

not special this time spunea...

eh, eu ieri am primit una cadou. :P ca aia cu tine in troleibuz, "ia, mama, un covrig"

Livia Gyongyosi spunea...

ce misto! bravo ma, vezi ca se poate?