miercuri, 21 octombrie 2009

Tantari: executarea!



ii vad in roiuri. multi oameni, in costume alb-sidefii, mulate. se misca sincron. bratele si picioarele lor taie cu precizie aerul intunecat al noptii. miscarile sunt ample si silentioase. s-au adunat la chemarea discreta, conspirativa, a catorva afise capsate din loc in loc, pe cate un copac in parc. nestiuti de nimeni, capsatorii cu degete fine au actionat pac-pac-pac si iute s-au pierdut in hatisuri (vorba vine, treaba se petrece-n cismigiu, sa zicem, deci, intr-un tufis mai dezvoltat). mirosind a camfor, cu masti de castraveti si smantana pe fetze, rabdatori pana la epuizare, au executat Tratamentul. In urma lor, potecile au ramas presarate cu carcasele seci ale tantarilor anihilati. Vantul le-a imprastiat insa curand in cele patru zari.

Si uite ca-ntr-o zi cu lumina ciudata, umbland prin Cismigiu, cu chef de rautati, am incremenit zarind aceasta relicva - semn ca faptele s-au intamplat intr-adevar. Am scos o mana in ploaia vrajita care ne-mbratisase si am cules afisul murat de pe un frasin stingher. M-am furisat spre casa, cu afisul ud in mana, atarnand ca o clatita. Am de gand sa-l pastrez. Poate candva vor reveni, si-atunci vreau sa fiu gata.

4 comentarii:

vio spunea...

:))) excelent!

Livia Gyongyosi spunea...

ie - IEcscenlent. trebuie sa fii mai atenta la pronuntie, violeta.

roxana spunea...

ieste ieste fuarte iescelent si frumoos. e mai mult decat pitpalac :)

Livia Gyongyosi spunea...

nimic nu-i mai mult decat pitpalac. poate doar pitulice.