luni, 23 noiembrie 2009

acum doi ani


cand am descoperit biserica bucur si biserica radu voda. doamnele din imagine erau foarte misto. calugarita avea grija de aspectele administrative si era ceva mai sobra si mai tehnica, doamna cu palarie era "doamna casei", putin uituca, putin distrata, pensionara, de ani de zile asa isi petrecea dupa amiezele. ceva intre voluntariat si atarnare.

poza nu e a mea. ar fi trebuit sa le-o duc doamnelor de la biserica, dupa cum le-am promis acum doi ani. in schimb, am pierdut-o si am regasit-o azi, cand m-am intrebat de ce naiba am in folderul de pe desktop o poza albastruie cu o biserica si doua femei. Folderul l-am facut iarna trecuta si se cheama "New Folder". In el tin ce primesc de pe mess, chestii cu care nu stiu ce sa fac da nu le-as arunca, in general. Nu stiu ce cauta o poza de acum doi ani aici.

Nu e o poza frumoasa, iar pe batrane, care mi-au placut mult atunci si-am povestit la toata lumea despre ele si biserica lor, aproape le-am uitat. Adica am uitat senzatia lasata de ele.

3 comentarii:

vio spunea...

mie nu mi-ai povestit nimic.

Livia Gyongyosi spunea...

ai uitat.

roxana spunea...

nici mie.. snif, snif.. si mie imi plac mult povestile cu batranici!