luni, 9 noiembrie 2009

jumatate de familie bea

[cealalta jumatate strange sticlele sparte si-are capu bandajat.]

a aparut un nou suc natural, din portocale naturale, crescute ici, in batatura la nea gheorghe. plantatia de portocale baragan. plantatia de portocale muscel. plantatia de portocale fagaras - sponsorizata de programul "portocala si bradul - traditii romanesti de craciun".

sigur ca a aparut si o campanie care sa povesteasca despre noul produs si minunile de care acesta e in stare. Pe outdoor scrie sus, mare, in cel mai vizibil loc de pe afis: "Jumatate de familie bea". sub asta scrie, e drept, parca mai mare, totusi nu mi-a sarit in ochi imediat (recunosc, si din reavointa), "Gratis". si mai jos e o poza cu doi baietei, creti, carni si gemeni. visul oricarei mame (imi sterg discret o lacrima) (dar imi suflu energic nasu').

unul dintre baietei bea gratis. el reprezinta o jumatate de familie. un univers intr-un copil. mai logic, ca sa nu-mi suflu iar nasu, gemenii sunt pe cont propriu. abandonati, poate. trist. nu mai am nici un chef sa beau vitamine, mai ales ca ma simt prost pentru cvasigluma asta oribila, jenanta si deplasata cu abandonul.

Un comentariu:

mastic spunea...

Asta e un alt fel de agent oranj, probabil.
Drama, empatia, curiozitatea, spiritul de observatie, coachingul(asa se scrie?) solidaritatea bautului. Si nasul, deja vad un caine de curse caruia i se arata momeala, ba nu, mai multi. Cate deosebiri sunt, ba nu, asemanari, intre cel din oglinda. Multi greyhounzi, cu nasurile, lor, cum fac astia pluralul? Si daca bea suc de portocale, pentru Le Tour, facem test doping dupa?