miercuri, 17 martie 2010

solutii alternative

azi a fost zi de tratamente cosmetice.

in primu rand m-am sculat cu 1 ora intarziere, desi eram treaza de la 8. am insistat sa raman in pat, cu plapuma peste cap, ca sa-mi fac somnu de frumusete. speram ca macar bunele intentii sa mai repare cate ceva (ma trezisem pe la 5 sa merg la pipi, ocazie cu care m-am vazut si-n oglinda si... na. nu era bine).

mai tarziu, timp de 45 de minute si apoi, dupa o pauza, inca 10, am masat si tratat epiderma de bronz a unei statui din parcul Cismigiu. Mai exact doamna care se spala la izvor. Aia draguta, cu coc in varful capului. Eu am propus sa suflam baloane de sapun Spre statuie, iar Mara a hotarat ca e mai bine sa ii administram cu betisoarele de suflat solutie din tub, cate putin, pe toata suprafata corpului. Jur-imprejur, milimetric. N-a mers chiar cum ar fi vrut ea, pentru ca in stanga statuii era o baltoaca de proportii. In fine, ne-am descurcat. Doua perechi de pensionari s-au oprit din plimbarile lor ca sa ne felicite pentru initiativa noastra de crestineasca igienizare a statuilor din Cismigiu. Incurajata, Mara a zis ca neaparat trebe sa trecem pe la toate statuile din parc si sa le tratam cu solutia de facut baloane. M-am facut ca accept si am dus-o la statuia unui domn urat, care avea o samanta de dovleac in nas. A fost de acord ca statuii-domn i-ar fi mai de ajutor un doctor de sinuzite si a renuntat la extinderea proiectului.

Astfel intaratata, m-am oprit, in drum spre casa, si-am luat oo de la magazin. zece bucati! albusul face bine la tinerete. intinereste tenul. am citit pe net. si pompierii folosesc, asa zice.
in continuare. am spart un ou. am extras albusu. am incercat sa-l amestec, conform recomandarilor, cu miere. n-a vrut frate! l-am batut cu furculita, dup aia am incercat sa amestec la lingurita, am zis ca aplatizeaza. mierea isi schimba forma, ce-i drept, dar nici gand sa se amestece cu oul. era gramada ba folomoc in lingurita, ba lipita pe spatele ei. ce sa fac, am zis sa amestec cu degetu. bineinteles, mierea s-a facut un fel de funie care s-a incolacit in juru degetului.

n-am omogenizat nimic. dar poate ca o fi mai bine asa, oricum cu mierea, dupa povestea cu alergia la propolis, aveam niste retineri. daca maine ma trezesc tot cu cearcanele astea cat Glina, o sa-ncerc terapia Marei. Prea lucea statuia aia-n soare dupa ce-am terminat cu ea. Sa te tii clabuci la prima ploaie!

2 comentarii:

vio spunea...

habar nu aveam că mierea ar trebui vreodata (din vreun motiv) să fie amestecată cu albuşul de ou. Incredibil!

Livia Gyongyosi spunea...

se-ntapla si la pricomigdale, dar e mai altfel.