luni, 15 martie 2010

Seara de film cu pisica

Camera mea. Eu in pat. Intuneric. Vine lumina doar de la calculator.
Pe ecran, un om tot sufla o musca. Musca se plimba pe fata lui, pe langa gura. Asta, ars de soare, semi-barbos, balos, tipul-talhar nesuferit. Mie-n acest timp mi-era somn, dar imi doream sa vad filmul.

Sare pisica pe mine! Ii iau jucaria (a primit o jucarie noua in avans de Pasti). Arunc jucaria, fara sa ma uit, in intunecimile camerei. Jucaria e o sfera de metal, ca o cusca, in care e un soricut pufos.

Filmul arata cum zumzaie musca. Zum-zummmm- bzzzzzzt. Talharul pufaie. Pfiiiu – pfeeeee.

Matza sare iar in cele patru picioare pe burta mea. Printre picioarele ei vad cum talharu se stramba la musca.

Arunc jucaria.

Talharu sufla din coltu gurii spre musca.

Matza ma inteapa cu picioarele-n stomac.

Arunc jucaria.

Talharu se sterge la gura de musca cu umarul.

Matza pe tastatura, in contre-jour. Pe fundal, niste creste muntoase si cer albastru. Mama ta de matza!!

Arunc jucaria.
\
Prim plan pe musca.

Matza se aude rozand la jucarie in intuneric. Estimez ca langa dulap.

Prim plan pe musca in continuare.

Ma las in jos pe perna. M-as culca. Plapuma e rece pe afara si calda pe dinauntru. Mmm.

Tot prim plan pe musca. Musca n-are nici o treaba cu filmul. A calcat pisica pe butonu de pauza.

Dau play. Zboara musca. Pe barbie.

Pisica planeaza peste mine si laptop si aterizeaza la 2 milimetri de perete. Decent.

Arunc jucaria.

Adorm la film.

Pisica roade ba la mana mea, ba la jucarie. Ma trezesc, au.

Arunc jucaria.

Musca e pe o barna. Talharu scoate pistolul. Hai ma, chiar asa, trage in musca, nimereste, mare pistolar, gata personaju. Ieeeeee.

Imi dau seama ca e un film vechi. Poate primul film in care un om a tras intr-o musca la inceputu filmului si astfel a aratat publicului ca el e un pistolar foarte bun in acest film.

Pisica se uita si ea in ecran, in suspans. Ii vad fundul. Da din varful cozii.

Arunc jucaria.

Talharu nu a tras in musca. A prins musca intre gura tevii si barna. Musca bazaie inauntru.

Pisica se urca pe masa la cana cu apa.

Pocnesc pisica.

Talharu tine un deget pe gura pistolului. Musca bzzt-bzt inauntru pe teava. Talharu duce pistolul spre ochi. Sa vezi ca se-mpusca prostu’n ochi! Il muta spre gura. Sa vezi ca se-mpusca de fapt in gura! Il duce la ureche. Sa vezi ca-si trage un glont in ureche! Ce se-ntampla cu filmu daca asta se omoara ca prostu din greseala?

Pisica e pe masa, bea apa din cana.

Talharu nu s-a impuscat in nimic si a dus iar pistolu cu musca la ochi. Se gandeste. Intinde pistolul inainte. Sa vezi ca trage, musca moare calare pe glont, iar glontul se duce vaj vajjjj spre nicaieri, la dracu-n praznic in muntii din zare si asta-nseamna ca e un suflet care tanjeste dupa libertatea absoluta etc.

Pisica sare peste laptop si-l da cu cracii-n sus. Eu ies cu greu din plapuma in care m-am imobilizat voluntar. Caut jucaria. Arunc. Pisica dupa ea, se-mpiedica de laptop, gata sa-si rupa gatu. Laptopu e bine, ca e pe plapuma. Pisica scoate zgomote metalice. Trosnete. Deranj.

Ma scol. Gasesc pisica. Iau jucaria. Arunc jucaria in hol. Dispare jucaria, cu pisica pe urmele ei.

Pe ecran, alt om, filmat de jos in sus, canta la muzicuta, in plin soare. Cer albastru. Patru note. Se aude vantul batand in pustia preeriei. Cine dracu mai e si asta?!

Pisica vine cu jucaria. A scos coada soarecului printre gratii. E plina de bale. Coada e roasa. Pisica mesteca la coada si se cuibareste in coasta mea. Toarce.

Moare bateria. Aprind lumina. In jur, dezastru. Toate alea rasturnate de la jucaria pisicii. Cablu de la laptop – lesinat pe jos. L-a scos pisica. Hai, pa!

Un comentariu:

korydeea spunea...

:)) foarte haios!am ras de am lesinat! am si eu un motan si km asa se petrece si pe la mine seara de film:))