vineri, 30 aprilie 2010

Din seria de lucruri pe care as fi vrut sa, dar nu le-am pozat de frica

Saorma cu orez. Asta se lauda ca au in meniu baietii si fetele de la King Chicken-ul de pe strada mea. E, sa nu fim modesti, strada Mea este de fapt bulevardul Meu, dar parca suna ciudat.

da, pai am descoperit ca astia au facut saorma cu orez, n-am mancat, normal, ca-mi suna odios, si nici n-am intrebat cum e, ca-mi venea sa rad. rau. Dar mi s-a lamurit in sfarsit misterul aparitiei unei Saormarii in Curtea unei Biserici din Pitesti, orasu Meu. Daca se poate saorma cu orez, precis se poate si saorma cu arpacas. Iar asta ar fi cheia, legatura intre saorma si biserica. Biserica Ortodoxa Romana pur si simplu a inteles ca, daca vrea sa recastige sufletele tinerei generatii, trebuie sa se adapteze la cotidian. Si a creat aceasta Saorma cu Coliva.

5 comentarii:

vio spunea...

iar tradiţionala pită se transformă în anaforă, bineînţeles.

Livia Gyongyosi spunea...

a? vrei sa zici lipie? si atunci preotii ar trebui sa se-mbete cu ayran in loc de vin de impartasanie? vaaaai, violeta!!!

Cristian spunea...

nu se poate asa ceva!
e prea haios. sa vezi tu ce o sa patetesti intr-o zi de marti. display-ul meu e mic copil!

Mere Paduretze spunea...

:)))))))))
foarte tare! cum ma? chiar e shaormarie in curtea bisericii???? si nu ai facut poza???? asta e subiect de ziar! sa faci poze pana nu dispare..ca "minunile" stii ca tin trei zile..sau trei luni..sau..
si apoi dai poza pe net..sa vezi cum dispare dugheana..cat ai zice-o rugaciune...

Livia Gyongyosi spunea...

shaormarie fast food. de boboteaza se imparte ayran in loc de apa sfintita.