marți, 29 iunie 2010

la hahaiala cu nordicii

"desprinse dintr-o vesela poveste suedeza" - zice titlul unei reclame la niste scaune de plastic (?) de la ikea.

o veselie pe oamenii aia ceva de speriat. asa am auzit. nu erau suedezii pe la varful unui top al tarilor cu cei mai deprimati oameni? nu sunt ei ceva urmasi de vikingi incruntati care numai de glume n-aveau chef din cate am inteles pe la istorie? nu e un frig si-un intuneric de-ti vine sa-ti bati pisica pe la ei? nu ies de la ei pe banda trupe de rockeri incruntati de ti-e frica sa dormi cu ei in casa?

ce e vesel la suedezi? hai sa facem un concurs. astept sugestii. ofer o carte care mi-a placut mult.

p.s: cei trei ursuleti si piticii din alba ca zapada oare pe scaune de plastic verzi, galbene si roz stateau?

2 comentarii:

violetaneamtu spunea...

vreu eu cartea! vreau eu! dacă nu mi-o dai te bat!

la suedezi e vesel că cică berea nu e bună şi sunt obligaţi să se ducă la danezi (că a lor e bună).

e răspunsu corect, nu-i aşa?

Livia Gyongyosi spunea...

daaaaaa, felicitari, violeta, ai castigat Premiul.

imediat ce mi se vor suda la loc cele doo coaste rupte si mi s-o dezumfla ochiul, voi proceda la decernarea premiului.

inca o data, felicitari!

cu stima,