marți, 31 august 2010

Mda, mare branza

aaaa, a venit-avenit toamna. ghiozdanele, codite, bentite, caiete proaspete, cu foaia bombata si lucioasa. minunat.

foarte important, as vrea ca de ziua mea sa primesc o plita de copt vinete si prajit paine. intrucat cea pe care am avut-o era cam proasta si am si pierdut-o la mutat, acum circa un an. deci, inutilizabila.

stiu ca, pentru urmatoarea zi de nastere, deja am cerut o gramada de chestii, precum predarea limbii romane in scolile din Romania; asfaltarea sau pietruirea, dupa caz, strazii Gabroveni; un cal cu fluier; un parfum de oaie si ierburi si unul de balega de vaca si ierburi; o ciocolata mica in fiecare marti, intelepciune si liniste sufleteasca pentru motan etc.

dar uite, vine o vreme cand ai mare nevoie de paine prajita, intru combaterea efectelor pe care o mancare expirata, consumata cu buna stiinta asa, de test, le poate avea asupra organismului. varianta scurta si lalaie, ca e destul de greu sa te aduni dupa ce ai stat toata noaptea cu capu-n veceu si pisica incurcandu-ti-se printre picioare:

am gatit, in aceasta dimineata tarzie de toamna incipienta, paine flambata. ca altfel nu stiu sa-i zic. am pus-o direct pe ochiul aragazului si, culmea, a luat foc pe la margini cu niste flacarui portocalii, foarte fotogenice pentru cine s-o pricepe. n-a fost cazu. e. chestia e ca flacaruile nu s-au stins nici in farfurie si acu m-am fript la limba. si nu-mi place. iar branza nu s-a topit pe paine cum ar fi trebuit.

vreau o plita rotunda, din fonta, cu gaurele mici, cum are mama. am auzit ca se gaseste prin piata, dar n-am vazut niciunde.

multumesc.

10 comentarii:

mastic spunea...

Poate ai ascultat basmele si povestile nepotrivite, nu toate iepele mananca jaratec si se scutura de rele, doar cele mai jigarite si cele mai rapciugoase. Pentru viitor, si poate pentru prezent, incearca sa mergi pe firul unei povesti de-a Violetei despre papagalii care inghit argila inainte sa se dea la fructe otravite, Alba ca Zapada. Argila care se gaseste cred si la farmacie.

livia spunea...

vai de capu meu. si-atat.

mastic spunea...

Cam la cate ore dupa inghitit de branza au aparut chestiunile din buric, dar cataclismele?

vio spunea...

Mastic cel Voinic şi Săgeţile Inutile ar trebui să ştie că dacă aruncă ironii gratuite în dreapta şi în stânga, va primi un pumn fix între ochi. Asta ănsemnând în limbaj modern (de online)că va fi banat pe veci.

mastic spunea...

Iertare, iertare, gardian al inaripatei, sunt convins ca sunteti mult mai priceputa decat oricine cu tot soiul de purgative pentru toate toxicitatile cu care va delectati. Oricum, daca a cerut vinete inseamna ca e bine, si-a venit in fire.
Dumneavoastra sunteti imunizata la sageti? Sau poate inaugurati un soi de reciclare, plastic la plastic, hartie la hartie, ban la ban, venin la venin. Prefer uneori dulceata de gutui, pe cat de amara pe atat de inveninata, sa moara Cupidonii cheguevaraisti de ciuda. Sa ma treziti la toamna, tarziu, cand vin ultimele viespi.

Anonim spunea...

ha?!

din aceeasi serie, nu cumva sa va luati icre crude "negro". pentru ca nu sunt icre ci, preponderent, guma xantan, guma guar si alte nenorociri. huo. revin.

livia spunea...

eu eram. stapana casei, cum ar veni.

vio spunea...

bă, mastic e simpatic. pe bune. face nişte corelaţii uimitoare şi comice. iar unele sunt chiar ceva minunat spre genial.

nu înţeleg de ce atacă tot timpul. de ce ne ataci, mastic?

dacă ne ataci din prima (chiar şi atunci când nimeni nu te bagă în seamă), îţi vom răspunde cu un atac şi mai violent.

h

mastic spunea...

Nu prea gandesc in felul asta, nici nu mi se par atacuri, si sunt chiar inofensiv. Poate ca mai am niste apucaturi de la uitatul prin emisiuni din genul zoobotanice, unii mai cresteaza pe acolo copacii si iese sirop de artar sau poate sa fie arborele de cauciuc, metoda este simpla. Dar voi sunteti obisnuite, pe unde umblati voi yeti zgarie rau. Oricum va iubesc, ciao.

Alina spunea...

Va rog mult sa nu ma mai faceti sa rad ca autista in fata monitorului si sa ma lasati sa termin odata articolul. Multumesc.