luni, 22 noiembrie 2010

Obiect neidentificat, tip motocel

La noi in casa a aparut azi noapte, la ora 02:34 fix, un obiect strain. Care n-are de unde sa fi venit/cazut, sunt absolut sigura. Desi a negat la inceput orice legatura, cred ca Zmotocescu nu e strain de aceasta ciudata aparitie. Am purtat o discutie serioasa cu el. Nu puteam scapa de impresia ca ascunde ceva. Nu mi-a fost usor. M-a tarat prin toate etapele:

Negarea si incercarea de a ascunde totul

revendicarea pe furis

recunoasterea legaturii

momentul de afectiune maxima

saturarea

faza fireasca de abandon

iar acum, desigur, mi l-a lasat mie pe cap. astept lamuriri. cristinico! dumitru masina. ce parere ai?

4 comentarii:

cristinica, bineinteles, spunea...

dumitru masina, romnicon si acum asta... tzzz tzzz. pare a fi un smotocel de la mobila, din ala de se atarna la cheile de la sifonier, ce parere ai?

violetaneamtu spunea...

poate ca e al vecinei de deasupra. Ai intrebat-o?

livia spunea...

deasupra s-a mutat un cuplu tanar care aaa.... procreeaza, na. intruna. nu cred ca mai au vreme si de motocei.

Monyk spunea...

La cum arata pisicul tau acum si cum arata al meu la 4 luni, cred ca peste 1 an al meu va fi ca al tau.
Na! Ai inteles?